נעים מאוד, אנחנו תומאס וג'ראלד החולדות!

אנחנו סוג של יונקים ממשפחת העכבריים בסדרת המכרסמים, ואנחנו היונקים הנפוצים ביותר בכדור הארץ! חושינו מאוד מפותחים ויש לנו כושר הישרדות יוצא דופן (מצאו פעם קרוב משפחה שלנו חי בטמפרטורה של מינוס 30 מעלות!)

תוחלת חיינו היא כ-3 שנים . כיום , יש לנו קרובי משפחה בכל היבשות (מלבד אנטארקטיקה... קר שם נורא...) ואנחנו אוהבות להסתובב בעיקר באזורים עירוניים. אנחנו מאור סקרניות ואוהבות להיכנס למקומות חדשים שעוד לא ביקרנו בהם ( גם קל לנו להכינס לכל מקום כי אנחחנו גמישות מאוד ואם ראשנו עובר- כך גם כל הגוף שלנו... ). אנחנו גם משתעממות מאוד מהר, אז רצוי לספק לנו כל הזמן משחקים חדשים!

אנחנו ממש לא אוהבות לחיות לבד. מרוב שאנחנו לא אוהבות להיות לבד, אנחנו ננסה ליצור קשר לא רק עם חולדות אחרות, אלא גם עם חיות ובני אדם בסביבתנו.

תראו כמה שאנחנו יפים : זנבנו משמש אותנו לשיווי משקל (אנחנו כמו לוליינים בקרקס) והוא עוזר לנו להצטיין בשחייה .

קצת על המשפוחה : משך ההיריון של אימי היה 21-23 יום. חוצמזה, אנחנו חברות מאוד טובות ואנחנו מזהירות אחת את השנייה מסכנה מתקרבת או מאוכל לא טוב.

חושינו מפותחים מאוד וזאת, בשילוב עם האינטליגנציה הגבוהה שלנו, הופכים אותנו לא רק לחיה עם כושר הסתגלות גבוה ביותר אלא גם לחיית מחמד מוצלחת מאוד!

אנחנו לא רואות צבעים כמעט וראייתנו מטושטשת, אולם, אנחנו מצטיינות במבוכים. שמיעתנו קולטת תדרים שאפילו בני אדם לא יכולים לשמוע (כמו המעבר של חשמל בקירות) . לבני אדם חוש ריח מנוון ביחס אלינו, החוש הריח שלנו הוא מפותח ביותר ומשמש לנו גם לתקשורת, והעברת מידע על חולדות אחרות. בנוסף , יש לנו שערות חישה על כל הגוף. השפם שלנו חשוב גם לשחייה כי הוא מסייע בהשארת הראש מעל פני המים.

מה היינו מזמינות במסעדה : כמו בני אדם, אנחנו מבחינות בטעמים של מתיקות, מליחות, חמיצות ומרירות, ובטעם הנפוץ במזונות חלבוניים (umami). אנחנו הכי אוהבות עם מתוק ו-umami, וכך גם טעם חמוץ ומלוח בריכוז נמוך, לעומת זה, אנחנו לא סובלות טעם מר וחריף ...