כמה פעמים אנחנו סופרים עד 10 ושום דבר לא קורה?

כמה שעות לימוד אנו משקיעים בחשבון, מדעים, ספרות, לשון ועוד?

כמה שיעורים פרטיים ושעות תגבור אנו נותנים לילדים ועדיין משהו חסר...

וכן... אנחנו משקיעים גם בחינוך לערכים ולנורמות התנהגותיות אך האם נראה שזה מספיק?

למרות ההשקעה בהשכלה, בלימוד ובחינוך לערכים עדיין גואה האלימות כלפי אנשים ובעלי חיים כאחד.

עדיין אנו שומעים על התעללות שיטתית של בני נוער רבים בחתולי רחוב ובבעלי חיים אחרים בכל רחבי הארץ.

עדיין אנו עדים מדי שנה לכלבים וחתולים רבים הננטשים ללא סנטימנטים הרחק מביתם.

ובל נשכח את קרבות הכלבים ה"מבדרות" ומפיגות את שעמומם של אנשים מסוימים.

 

היות והקשר בין התאכזרות כלפי בעלי חיים לבין אלימות כלפי בני אדם הוא עובדה מוכרת, אין זה מפליא שהתמונה דומה גם בכל הקשור ליחסים בין בני האדם.

 

האם יתכן שלספור עד 10 באותה דרך זה חסר טעם? ואולי אפשר לנסות מתכונת שונה?

על מנת לעודד שינוי מתאגדים בימים אלו שני גופים:

"דוקטור מיאו"- חברה המפתחת ומקיימת תוכניות העשרה ייחודיות שמטרתן לקרב ילדים לעולם החי ולחזק בהם את האמפתיה והאחריות כלפי חיות ואנשים כאחד.

עמותת "תנו לחיות לחיות"- הנרתמת לעזרת בעלי חיים ונאבקת למען זכויותיהם.

 

"דוקטור מיאו" ו"תנו לחיות לחיות" יוצאים בפרויקט ארצי

"ילדינו למען חיות- חיות למען ילדינו"

בפרויקט: " ילדינו למען חיות- חיות למען ילדינו" אנחנו משלבים ילדי בתי ספר יסודיים בהקמה ובתפעול של ימי אימוץ בבתי הספר עצמם וכך מלמדים אותם אחריות לסביבה, אמפתיה וחדוות נתינה.

בכל אזור בארץ ייבחרו מספר בתי ספר על בסיס קריטריונים שלנו ובהם יתקיימו ימי האימוץ.

 

מטרות הפרויקט:

  • הקניית ערכים של הדדיות ונתינה וחיבור בין ילדינו לבין בעלי החיים.
  • מציאת בתים לכלבים חסרי בית – בכל בית ספר יש כ – 300-400 בתי אב פוטנציאליים לאימוץ.
  • העלאת המודעות למצב בעלי החיים בארץ והחיוניות שבאימוצם.

 

ביום האימוץ הילדים עורכים הרצאות וחידונים בין הכיתות בנושאים הקשורים לגידול חיות מחמד, מוקמים דוכנים וביניהם פינת וטרינר ופינת מאלף למתן ייעוץ לילדים והוריהם שלהם חיות מחמד וכן דוכן של עמותת "תנו לחיות לחיות".

לחץ על התמונה בכדי לצפות באלבום מיום האימוץ